מי היישום המוביל בלמידה מרחוק אצל מורים ?

2626


מי היישום החינוכי המקוון שזוכה ליישום מגוון בלמידה מרחוק בבתי הספר היסודיים ?
ובכן על פי דיווחים מבתי הספר הרי Wizer.me הוא
בראש הדירוג של השימוש ע"י מורים. 

Wizer.me הוא כלי דיגיטלי המאפשר ליצור דף עבודה אינטראקטיבי המשלב סוגים שונים של פעילויות: שאלה פתוחה, שאלת רב ברירה, כתיבה על גבי תמונה, התאמה, מילוי טבלה, מיון וציור. בנוסף ניתן להוסיף לדף העבודה האינטראקטיבי גם טקסט, תמונה, קישור לאתר, קישור לסרטון, מפה, תמונה אינטראקטיבית של ThingLink ועוד.


את הפעילות ניתן לשתף עם התלמידים באמצעות קישור, קוד או שיתוף ב- Classroom. לאחר שהתלמידים ביצעו את המשימה, הם שולחים למורה אשר בודק ונותן משוב. המשוב יכול להכיל טקסט, תמונה וקול.

רישום – המורה נכנס באמצעות חשבון גוגל, מייקרוסופט או באמצעות הרשמה לאתר. התלמיד יכול להיכנס לפעילות באמצעות שם וסיסמה בלבד. מאחר והכלי אינו דורש רישום באמצעות דואר אלקטרוני הוא מתאים לשימוש גם עם תלמידים בכיתות הנמוכות.


אוכלוסיית יעד – Wizer.me משמש מורים אשר מעוניינים להעלות את המוטיבציה והעניין של התלמידים ללמידה באמצעות פעילויות מגוונות כגון: מיון, התאמה, ציור ועוד. גם התלמידים יכולים להכין פעילויות עבור הכיתה. במקרה זה עליהם להרשם לאתר כמורים וליצור פעילויות סגורות. כאשר הם ישתפו את הקישור עם חבריהם לכיתה, הם יקבלו משוב מיידי.


שיתוף – המורה יכול לשתף את הפעילות שיצר עם מורים אחרים באמצעות קישור או פרסום ברשתות חברתיות. בנוסף המורה יכול לתת שם לפעילות, להוסיף תגיות וללחוץ על publish to gallery. כך הפעילות תתפרסם בגלריית האתר וניתן יהיה למצוא אותה בתיבת החיפוש.


מערכת הפעלה – הכלי תומך בכל מערכות ההפעלה


שפת ממשק – אנגלית (אבל אפשר לכתוב דפי עבודה אינטראקטיביים בעברית או ערבית) .


רעיונות לשימוש – במקצוע גאוגרפיה בנושא "מערכת השמש", המורה יצור דף עבודה אינטראקטיבי עם פעילויות מסוגים שונים בנושא: "כיצד משפיע המרחק מהשמש על אורך השנה והטמפרטורה בכוכבי הלכת". המורה ישלב בפעילות שאלות סגורות עם משוב מיידי ושאלות פתוחות. הפעילות תכלול גם קטעי מידע, קישורים לאתרים ולסרטונים. לאחר שהתלמידים יענו על המשימות, הם יגישו למורה, אשר יבדוק את התשובות הפתוחות ויתן משוב לתלמידים.

 מקור וקרדיט :

Wizer.me   הקטלוג החינוכי (משרד החינוך)

Wizer.me

 מה חושבים מורים בעולם על היישום המקוון הזה ?

דוגמאות מישראל לדפי עבודה אינטראקטיביים

דוגמא מס' 1

דוגמא מס' 2

 דוגמא מס' 3

דוגמא מס' 4  

 דוגמא מס' 5

דוגמא מס' 5 ( חטיבה עליונה)

 דוגמא מס' 6

דוגמא מס' 7

ראו גם :

מדריך Wizer לדף שאלות מולטימדיה (סרט הדרכה בוידאו של אריק בורנשטיין

 למידע נוסף  באתר "כלים קטנים גדולים" של אפרת מעטוף

הדרכה באנגלית של מורה מה30 למרץ 2020

·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *